Cookies nastavení

Vaše soukromí je důležité. Můžete si vybrat nastavení cookies níže.

Reklamace

Případné reklamace uplatňujte:

písemně emailem na adrese info@doplnkyprokaravany.cz

nebo osobně na provozovně v Brandýse

V případě poškození zásilky přepravcem je bezpodmínečně nutné mít sepsaný protokol  o škodě.

V případě, že je zboží poškozeno uvnitř neporušeného balíku, je třeba doložit emailem fotografie balení, výplně a poškození.

Nesprávné množství a očividné vady zboží při dodávce je zákazník povinen reklamovat písemně ihned, nejpozději však do 3 pracovních dnů od převzetí zboží

V případě, že produkt vykazuje závadu, je třeba zaslat nebo dodat osobně na provozovnu do Brandýsa, spolu s popisem závady a dokladu o koupi.

Vrácení do 14ti dní bez udání důvodu je platné dle zákona pouze pro  spotřebitele, který je fyzická osoba a zboží nebylo nakoupeno pro firemní účely (uvedení identifikačního čísla)